Založ si blog

Pravda o Adamovi a Eve /…čo keby v raji boli aj iné ženy?/

Tichúčko a nežne –
tak ja bozkám bežne.

Či tak bozkal Adam,
tak to ja len hádam.

Čo cítila Eva?
Čo asi?!
Veď nebola z dreva!

Akýže mal Adam raj?
Bol to síce krásny kraj,
kde však žena je len jedna,
radosť muža je dosť biedna.

Nemôže si oči popásť,
je to údel krutý, pod pás.

Otázka znie: Adam trpel?
Áno! Veď kto by to strpel?

Tichúčko a nežne
bozkával aj Brežnev.

To však nebolo
podľa môjho gusta,
on dával bozky
na holé ústa Gusta.

Bozkávam radšej ženské líce,
aj keď sú na nich krémy krycie.

Obzerám radšej krivky ladné,
také, čo vo filmoch
majú krásne hrdinky kladné.

Odbočil som od témy „Adam“,
tie správne slová stále hľadám.

Povedať som veru chcel len jedno –
bolo pekné, že bol s Evou vedno.

Chýbali však v raji ďalšie pekné ženy,
u Adama nastali by veľké zmeny.

Ja verím, že by mal živšiu iskru v oku,
keby mohol iné ženy obzrieť zboku.

Ale keďže stále iba Evu videl,
nečudujte sa, že z toho riadne zdivel.

Dostať sa chcel von on z toho raja,
depky mal, keď boli furt len dvaja.

Ako to skončilo, všetci vieme,
v každom mužovi dnes Adam drieme.

Dosť už bolo besných úvah na dnes,
toto nebol poetický prednes.

Len som sa tak zamyslel
nad životom Adama s Evou,
že muž môže byť verný –
baviť sa pritom s inou devou… (-:

Mesto, čo mi dráždi zmysly…

17.08.2011

… Drážďany mám stále v mysli. Na dovolenke, kde som sa obšmietal okrem iného aj v severných Čechách, som navštívil i metropolu Saska, Dresden. Drážďany sú veľmi krásne, je neuveriteľné, ako sa toto mesto dokázalo pozviechať z trosiek dvojdňového brutálneho bombardovania vo februári 1945. Škoda, že som mal na mesto tak málo času, navštívil som len časť [...]

Ako zo ženy urobiť muža…

01.03.2011

A zas sa nám chybička vlúdila, do tabuľky zablúdila…

Ako sa Vlk Žralokom vzoprel

31.01.2011

Kde bolo – tam bolo, za siedmimi horami a za siedmimi bankami si v pokoji hovelo pekné horské jazero, kde vetrík čeril hladinu vody a Rusi čerili hladinu vodky. Problémy v jazere boli snáď len so smeťami, ktoré tam zvery nahádzali, počnúc papierikom od Hašlerky končiac hrdzavou Tatramatkou.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

Lasky

o všeličom prevažne nevážne...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 60362x
Priemerná čítanosť článkov: 3773x

Autor blogu