Založ si blog

Ako sa Vlk Žralokom vzoprel

Kde bolo – tam bolo, za siedmimi horami a za siedmimi bankami si v pokoji hovelo pekné horské jazero, kde vetrík čeril hladinu vody a Rusi čerili hladinu vodky.  Problémy v jazere boli snáď len so smeťami, ktoré tam zvery nahádzali, počnúc papierikom od Hašlerky končiac hrdzavou Tatramatkou.

Jedného dňa do týchto pokojných vôd vplávala tlupa Žralokov, aby si tu usporiadali športový deň. Žraloci si osedlali svoje m(h)orské koníky a preháňali sa po jazere, vystavujúc na obdiv svoje ostré úsmevy. Veľké ryby mali dovolené obdivovať Žralokov zblízka, avšak malé rybky si mohli športový deň pozrieť len z diaľky. Mnohé malé ryby boli pobúrené arogantnosťou Žralokov, akou si vzali jazero za svoje teritórium. Ale čo im iné ostávalo ako len vypúšťať prázdne bubliny do vzduchu?!

Uplynul rok a Žraloci sa chystali opäť prevetrať m(h)orské koníky, aby mohli všetkým malým rybám ukázať, kto tu má najostrejšie zuby. Ale zrazu sa niečo zmenilo. Z lesa, v ktorom ešte rastú stromy (teda nie z vysokotatranského)  sa vynoril Vlk a zahryzol sa Žralokom do zad… do plutiev. Žralokom tentoraz zacvakli zuby naprázdno. Aspoň zatiaľ…

Sledujem túto rozprávku a ani sám neviem, ako dopadne spor Vlk kontra Žraloci. Úprimne povedané, Vlkovi nedávam veľké šance, keďže všetci plávame v žraločích vodách. Možno si Žraloci presadia svoj športový deň v inom termíne. A spomínané jazero sa prípadne premenuje na Štrbavé pleso, pretože v tomto spore niekto bude mať štrbavý chrup. Hádajte, kto to bude? Vlk alebo Žraloci?

…takto to opisujú v novinách…

0511-0806-2519-0628_Smiling_Shark_clipart_image

Mesto, čo mi dráždi zmysly…

17.08.2011

… Drážďany mám stále v mysli. Na dovolenke, kde som sa obšmietal okrem iného aj v severných Čechách, som navštívil i metropolu Saska, Dresden. Drážďany sú veľmi krásne, je neuveriteľné, ako sa toto mesto dokázalo pozviechať z trosiek dvojdňového brutálneho bombardovania vo februári 1945. Škoda, že som mal na mesto tak málo času, navštívil som len časť [...]

Ako zo ženy urobiť muža…

01.03.2011

A zas sa nám chybička vlúdila, do tabuľky zablúdila…

Mám dobý postrech, to som musel zahyťiť…

21.12.2010

Vážení, tak toto ma včera prikovalo pred výklad. Obzeral som sa, kde je skrytá kamera, ale nikde som ju nenašiel. Aj som uvažoval, že tam zavolám, ale či by som sa aj dohovoril, to netuším. ((-:

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Lasky

o všeličom prevažne nevážne...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 59608x
Priemerná čítanosť článkov: 3726x

Autor blogu