Založ si blog

Marec mi je podozrivý /že vraj mesiac knihy…/

 

   Marec mi je podozrivý. Vraví, že je mesiacom knihy. Niečo sa mi na tom nezdá. Ja som sa pozrel na svoju vkladnú knižku a tam sa žiaden mesiac knihy neprejavil. Žiadna pozitívna zmena! Nič! To je potom aký mesiac knihy?! Mimochodom, v komentároch môžete prejaviť záujem o sponzorstvo, ja vám dodám číslo účtu vkladnej knižky… (-:

   Pozrel som sa aj na jednotlivé dátumy marca, čo to ešte pred nami schováva. Tak som vypátral napríklad aj takéto dni:

3. marec – deň pre ukončenie používania slova „retard“ – tento deň zaviedlo Hnutie Special Olympics   International

8. marec – to sme tu teraz mali, deň Milovania Darkýň Života

11. marec – Svetový deň obličiek vyšiel tento rok na tento deň, mohli ho spojiť s dňom vody alebo s dňom pivovarníkov (ak taký existuje)

12. marec – od 12-eho je európsky týždeň mozgu. Mozgu nestačí jeden deň…

14. marec – Medzinárodný deň boja proti priehradám – ide sa do Gabčíkova!  

15. marec – svetový deň spotrebiteľských práv

18. marec – medzinárodný deň invalidov

21. marec – tak ten je nadupaný až-až. Okrem toho, že je to prvý jarný deň, je to aj Svetový deň poézie, Svetový deň lesov, Medzinárodný deň boja proti rasovej diskriminácii, Svetový deň zdravého spánku. Najviac sa mi ľúbi kombinácia poézia v lese. To vyznieva pekne.

22. marca – Svetový deň vody. Ako som spomínal, sviatok obličiek by sem zapadol. Prosím, pite tento deň čistú vodu! Žiaden alkohol, áno?!

23. marec – Svetový deň meteorológie. Dúfam, že nám predpovedia pekné počasie.

24. marec – Svetový deň boja proti TBC – nevykašlite sa na tento sviatok! Je to aj deň horskej služby, takže nelezte do hôr, nech si užijú chlapi hôrni svoj sviatok.

25. marec – na Slovensku je to deň zápasu za ľudské práva, aj deň počatého dieťaťa. Nech sa vám to nezmieša, nie je žiaden deň zápasu za počatie dieťaťa!

27. marec – Svetový deň divadla. To zas bude komédia…

28. marec – Deň učiteľov. Hurá, neučí sa! 

30. marec – Deň lekárov. Hurá, nelieči sa! 

   Tak takýto výber dní som vybral za marec. Ešte raz vám pripomínam, že je to mesiac knihy, očakávam vaše nadbytočné financie na zveľaďovanie mojej knižky… ((-:

Mesto, čo mi dráždi zmysly…

17.08.2011

… Drážďany mám stále v mysli. Na dovolenke, kde som sa obšmietal okrem iného aj v severných Čechách, som navštívil i metropolu Saska, Dresden. Drážďany sú veľmi krásne, je neuveriteľné, ako sa toto mesto dokázalo pozviechať z trosiek dvojdňového brutálneho bombardovania vo februári 1945. Škoda, že som mal na mesto tak málo času, navštívil som len časť [...]

Ako zo ženy urobiť muža…

01.03.2011

A zas sa nám chybička vlúdila, do tabuľky zablúdila…

Ako sa Vlk Žralokom vzoprel

31.01.2011

Kde bolo – tam bolo, za siedmimi horami a za siedmimi bankami si v pokoji hovelo pekné horské jazero, kde vetrík čeril hladinu vody a Rusi čerili hladinu vodky. Problémy v jazere boli snáď len so smeťami, ktoré tam zvery nahádzali, počnúc papierikom od Hašlerky končiac hrdzavou Tatramatkou.

mobil, sledovanie, telekomunikácie

Špionážnym softvérom Pegasus mala bývalá poľská vláda sledovať vyše 500 ľudí

16.04.2024 13:36

Nová poľská koaličná vláda obvinila predchádzajúcu vládu strany PiS, že systém Pegasus použila na sledovanie osôb spojených s vtedajšou opozíciou.

Ľubica Rošková, súd Pezinok,

Exposlankyňa Smeru Rošková je vinná v kauze agrodotácií

16.04.2024 13:27

Zároveň je povinná uhradiť spôsobenú škodu vo výške viac ako 150-tisíc eur.

Ukrajina

Rusku sa kráti čas: Rezervy im dôjdu za jeden rok, pokiaľ bude mať Ukrajina čím strieľať

16.04.2024 13:23

Front na Ukrajine formujú tri dôležité charakteristiky.

kašeľ, dieťa, vyšetrenie, stetoskop

Do Česka prišlo 20-tisíc dávok očkovania proti čiernemu kašľu

16.04.2024 13:20

Česká republika tento rok čelí najsilnejšej epidémii čierneho kašľa za viac ako 60 rokov.

Lasky

o všeličom prevažne nevážne...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 59967x
Priemerná čítanosť článkov: 3748x

Autor blogu