Založ si blog

Deň žien každý štvrťrok

  Tak nám tie naše ženy zasa ujúkajú. Majú svoj sviatok. Čo už len my, muži, máme za adekvátny sviatok? Dňu matiek sa vyrovná Deň otcov, ale Dňu žien? Je tu nejaký Deň mužov?! Jediný najbližší sviatok, čo by k tomu Dňu žien sedel, sa mi vidí 1. apríl. A to je dokonca sviatok spolu s vtákmi a bláznami…

   Nie, nie, nezávidím vám, ženy, váš sviatok. Zaslúžite si ho. Už len preto, že vydržíte žiť s nami, mužmi. To je obdivuhodné! Najviac obdivujem ženy, ktoré majú doma len chlapov. Povedzme muža a dvoch synov. To je riadna zaberačka! Ja byť ženou, tak som asi rovno vrahyňou. Kto by už len zniesol doma partiu chlapov?!  (-:

   Nezávidím vám sviatok, dokonca by som vám ho doprial hoci štvrťročne. V každom kvartáli si posedíme, pokecáme, pousmievame sa na seba, ja vám splním, čo na vašich očiach zazriem (zádrhel je len v tom, že mne sa pohľad veľmi poľahky skĺzava z očí nižšie) a pekný deň by bol za nami. Naozaj by som si vychutnal deň v koži ženy, kedy by boli muži ku mne milší, odbremenili ma od väčších starostí a bol/a/ by som stredom miestneho vesmíru.

   Ale pravdou je aj to, že už tento sviatok nemá taký cveng a dôležitosť, aké mal pred rokmi. To sa v práci organizovali kultúrne akcie, pohostenia, všade sa povaľovali kvety. Z kvetov sa opíjali ženy, mužom na to musel stačiť obyčajný alkohol. Tí, ktorí nemáte na to roky, aby ste zažili v minulosti také podnikové seansy, snáď môžete aj ľutovať. Komančovia brali sviatok žien vážne.

   Vám, ženám, prajem prežiť dnešok bez stresov, aby ste dnes stretli čo najviac milých ľudí, aj keď je prvý pracovný deň, ktorý mnohých dráždi tým, že zabíja víkend. Nech sa vám ujde hoci aj malá kvetinka, ale darovaná s úsmevom. Naozaj vám nebudem závidieť Deň žien. Prvý apríl už nie je ďaleko, ja si naň počkám… ((-:

(photo from internet)

Mesto, čo mi dráždi zmysly…

17.08.2011

… Drážďany mám stále v mysli. Na dovolenke, kde som sa obšmietal okrem iného aj v severných Čechách, som navštívil i metropolu Saska, Dresden. Drážďany sú veľmi krásne, je neuveriteľné, ako sa toto mesto dokázalo pozviechať z trosiek dvojdňového brutálneho bombardovania vo februári 1945. Škoda, že som mal na mesto tak málo času, navštívil som len časť [...]

Ako zo ženy urobiť muža…

01.03.2011

A zas sa nám chybička vlúdila, do tabuľky zablúdila…

Ako sa Vlk Žralokom vzoprel

31.01.2011

Kde bolo – tam bolo, za siedmimi horami a za siedmimi bankami si v pokoji hovelo pekné horské jazero, kde vetrík čeril hladinu vody a Rusi čerili hladinu vodky. Problémy v jazere boli snáď len so smeťami, ktoré tam zvery nahádzali, počnúc papierikom od Hašlerky končiac hrdzavou Tatramatkou.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.

kastiel cunovo

Mestá a obce kritizujú nápad rezortu kultúry. Odkazujú: predaj pamiatok je zložitý, novinky situáciu zhoršia

20.04.2024 06:00

Rezort pripustil, že nemá v rozpočte vyčlenené prostriedky na ich kúpu a doteraz si predkupné právo neuplatnil ani raz.

Russia International Women's Day

Putin stratil na Ukrajine už oveľa viac vojakov ako Brežnev v Afganistane. A koľko padlých má Zelenskyj?

20.04.2024 06:00

Ukrajinci tvrdia, že zlikvidovali viac ako 450-tisíc Rusov. Moskva však hovorí len o 6-tisícoch svojich padlých. K reálnemu údaju sa asi priblížila BBC.

Lasky

o všeličom prevažne nevážne...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 60127x
Priemerná čítanosť článkov: 3758x

Autor blogu